Tudung DIY

Jeng-jeng jeng……..taraaaaaaaaaaaa Tudung pertama dalam sejarah hidup aku membikin nya sendiri.Tudung ala ariani..template anak tudung ariani.Jahitan aku meme buruk tapi aku puas hati sebab dapay membikin nya..macam tak percaya jer…

Nak Let go kasut

Ini adalah kasut aku…cantik kan…pada aku cantik la sebab tu aku beli.lama da aku belikasut ni tapi sayang size yg sampai terbesar pulak.(ini resiko beli online) ekceli bukan salah aku atau yg menjual tu…cuma salah cart ukuran size kasut..hik hik...
Skip to toolbar